19 Doors (2011)

Horror

geregisseerd door Bruce Koehler
met Natalie Bail, Norm Wash en Bryan Koehler

Een producent stelt aan scenarioschrijver Grace Mitchel voor om een horrorverhaal te schrijven dat zich afspeelt in een oud hotel. Het lang verlaten Lyndora hotel lijkt de perfecte bron van inspiratie. Het hotel werd vijftig jaar geleden hermetisch afgesloten na een reeks gruwelijke moorden, en lokale bewoners zeggen dat het er spookt. De onverschrokken Grace neemt echter toch haar intrek in het hotel om aan de slag te gaan...

avatar van Moviestar1979
Standaard spookverhaal met een onbekende cast. Low budget, weinig spanning met maar een paar korte schrikeffecten en een mager script.

1,5 *