• 8.297.842 stemmen

Hajime no Ippo: Champion Road (2003)

Animatie / Actie | 90 minuten

Genre: Animatie / Actie

Alternatieve titel: はじめの一歩 -Champion Road-

Oorsprong: Japan

Geregisseerd door: Satoshi Nishimura

Met onder meer: Kohei Kiyasu, Keiji Fujiwara en Rikiya Koyama

Oorspronkelijke taal: Japans

Plot Hajime no Ippo: Champion Road

Na het winnen van het kampioenschap is het voor Ippo nog steeds wennen dat hij nu de nieuwe kampioen is en hij voelt zich dan ook ongemakkelijk als mensen hem zo aanspreken. Echter staat de eerste vechter al weer klaar om de kampioen van zijn troon te stoten. Coach Kamogawa's verleden zorgt ervoor dat hij voor een moeilijk gevecht komt te staan. Dit omdat zijn volgende tegenstander wordt getraind door een zijn tegenstanders uit het verleden. Zijn tegenstander is rustig en weldoordacht. Omdat hij naast het boxen ook een dokter is weet hij veel over het menselijk lichaam en gebruikt dat ook als hulpmiddel tijdens zijn wedstrijden. Hoe dan ook zal dit geen gemakkelijk gevecht worden voor Ippo en hij zal er alles aan moeten doen om de kampioen te blijven..

imageimageimage

Tatsuya Kimura (stemrol)

avatar van Maikeru

Maikeru

• 1933 berichten

Een exact vervolg op de serie... Eigenlijk nauwelijks een film te noemen, behalve dat het 90 minuten duurt. Absoluut af te raden als je de serie niet gezien hebt. Heb je de serie wel gezien, dan is het gewoon een lange aflevering.

avatar van Goto

Goto

Eens, al vind ik de serie geweldig en valt mijn score dan ook een stuk hoger uit.