• 8.302.680 stemmen

Geregisseerd door: Priyadarshan

Met onder meer: Anil Kapoor, Ajay Devgn en Philip Martin Brown

Oorspronkelijke taal: Hindi

Plot Tezz

Aakash Rana doet er alles aan om terug te krijgen wat hem ooit ten onrechte is ontnomen. Hoofd Terrorismebestrijding Arjun Khanna doet er juist alles aan om hem te stoppen. Beiden staan tegenover elkaar, allebei vechtend tegen de klok. Er zijn al doden gevallen en er zullen er meer vallen als een op hol geslagen trein van Londen naar Glasgow niet op tijd wordt gestopt. Heel Groot-Brittannië staat op zijn kop aangezien geweld en actie niet uit de weg worden gegaan.

imageimageimage

avatar van deLeeuw

deLeeuw

Trailer (YouTube)

Helaas geen met ondertiteling kunnen vinden.

Hoewel ik niet een grote fan ben van Bollywood, is dit er toch één om naar uit te kijken!

avatar van Noodless

Noodless

Toch wel een vermakelijk en best onderhoudende actiefilm ondanks toch wel het typische Bollywood concept en de lange duur. Maar het valt toch wel mee qua romantiek, meligheid en zang.

De focus ligt vooral op de actiemomenten en het handelen van de personages in noodsituaties.

Die actiemomenten zijn soms heel leuk en soms ook wel knullig. Ook het acteerwerk is best te pruimen. Het verhaal is onderhoudend en biedt voldoende entertainment tot het einde.

Ben ook niet zo grote fan van Bollywood, maar ik vond deze best aardig. 7/10

avatar van Bollywood

Bollywood

Besst wel goede film.

avatar van schumacher

schumacher

Ik noem dit een brollywood film.

Slecht geacteerd, enorm irritante taal, die scene met die 2 trainen redelijk int begin van de film was huilen mee de pet op en de film zat vol fouten.

Ik geef 1,5; 1 punt voor 2 schoon vrouwe in de film en 0,5 punt voor de scene mee den brommer, da was nog redelijk. Al de rest was huile mee de pet op, amateurisme ten top.

Ik kan gewoon voor niks anders nog punte extra geven. Tis gewoon een slechte B-film.

avatar van krillz

krillz

Na 1 min heb ik de film afgezet. Je hoort teveel bij de slagen dat men mept op tapijten