Beauty Is Embarrassing (2012)

Documentaire

geregisseerd door Neil Berkeley
met Wayne White, Mimi Pond en Woodrow White

Wayne White groeide op in de bergen van Tennessee, maar begon zijn carrière als cartoonist in New York. Al snel had hij succes als één van de makers van de tv-show Pee-Wee's Playhouse, en dat leidde tot meer ontwerpen die tot de meest sprekende en iconische van de popcultuur zouden worden. Later gingen zijn 'woordschilderijen' kernachtige en sarcastische statements bevatten, die hem tot de lieveling van de kunstwereld maakten. Over de ups en downs van een kunstenaar die een evenwicht zoekt tussen zijn professionele en persoonlijke werk.

Meneer Bungel