The Trail of the Silver Spurs (1941)

Western

geregisseerd door S. Roy Luby
met Ray Corrigan, John 'Dusty' King en Max Terhune

Crash Corrigan, Dusty King en Alibi Terhune vormen de Range Busters. Ze maken jacht op 'The Jingler' en het gestolen goud uit een mijn in Denver. Het trio reist naar Bottleneck, waar ze een spookstad aantreffen. Maar wanneer Alibi in een mijn goud vindt, lijkt Bottleneck al weer snel helemaal tot leven te komen.

avatar van clubsport
de film lijkt wel een stuk ouder dan 1941 , verder is het verhaal weinig spannend met 3 rangers waarvan 1 een buikspreek pop meedraagd .
Verder niet echt een klassieke western want de auto heeft zijn intrede al gedaan .