ad
  • 8.082.327 stemmen

The Trail of the Silver Spurs (1941)

Western | 57 minuten

Genre: Western

Geregisseerd door: S. Roy Luby

Met onder meer: Ray Corrigan, John 'Dusty' King en Max Terhune

IMDb beoordeling: 5,9 (53)

Releasedatum: 4 januari 1941

Over The Trail of the Silver Spurs

Crash Corrigan, Dusty King en Alibi Terhune vormen de Range Busters. Ze maken jacht op 'The Jingler' en het gestolen goud uit een mijn in Denver. Het trio reist naar Bottleneck, waar ze een spookstad aantreffen. Maar wanneer Alibi in een mijn goud vindt, lijkt Bottleneck al weer snel helemaal tot leven te komen.

image

Murder Victim #2

avatar van clubsport

clubsport

• 1901 berichten

de film lijkt wel een stuk ouder dan 1941 , verder is het verhaal weinig spannend met 3 rangers waarvan 1 een buikspreek pop meedraagd .

Verder niet echt een klassieke western want de auto heeft zijn intrede al gedaan .