Boot Hill Bandits (1942)

1 stem

Western

geregisseerd door S. Roy Luby
met Ray Corrigan, John 'Dusty' King en Max Terhune

De mannen van Bolton blazen de wagen op waarin zich de loonlijsten bevinden van de plaatselijke mijn. Marshall Chrash Corrigan is vermoedelijk bij deze aanslag om het leven gekomen. Een man vond echter zijn badge en geeft deze aan Bolton. Door de ster te zien denkt Bolton dat sheriff Crash dood is en dat hij nu ongestoord zijn gang kan gaan. Maar Crash is echter niet dood en bereikt de 'Range Busters', die nu ook te weten komen dat Bolton aan het hoofd staat van een bende. Hij krijgt zijn opdrachten van een nog hogere man, en die man zou men natuurlijk het liefst te pakken willen krijgen.