• 8.292.677 stemmen

Thriller | 90 minuten

Genre: Thriller

Geregisseerd door: Jon Cellini

Met onder meer: Mandy Levin, Suzy Cote en Brice Williams

IMDb beoordeling: 4,2 (233)

Plot All Alone

"Fifty percent of all marriages don't survive."

De overbevolkte, betonnen omgeving van Los Angeles zorgt er voor dat Maggie zich angstig en geïsoleerd voelt. Haar vraag om verandering wordt echter genegeerd door haar man Ben. Wanneer ze zich tot haar rijke vrienden Alex en Kyle richt, stellen ze voor om een nachtje te kamperen in de bergen, om zo de stad te ontvluchten. Ze realiseren zich echter hoe verder ze de bergen in trekken hoe duisterder het wordt. De sfeer wordt tevens grimmiger.

avatar van Lui

Lui (crew films)

Standaard thriller waarvan we er al duizenden gezien hebben. Slechte acteurs, een nog slechter verhaal en een kansloze plotwending die je al meteen in de gaten hebt. Daarnaast bevat deze thriller geen spanning.

avatar van carla007

carla007

denk dat ik deze maar oversla gezien de reactie van lui