All Alone (2010)

Thriller

geregisseerd door Jon Cellini
met Mandy Levin, Suzy Cote en Brice Williams

De overbevolkte, betonnen omgeving van Los Angeles zorgt er voor dat Maggie zich angstig en geïsoleerd voelt. Haar vraag om verandering wordt echter genegeerd door haar man Ben. Wanneer ze zich tot haar rijke vrienden Alex en Kyle richt, stellen ze voor om een nachtje te kamperen in de bergen, om zo de stad te ontvluchten. Ze realiseren zich echter hoe verder ze de bergen in trekken hoe duisterder het wordt. De sfeer wordt tevens grimmiger.

avatar van Lui
Lui (crew)
Standaard thriller waarvan we er al duizenden gezien hebben. Slechte acteurs, een nog slechter verhaal en een kansloze plotwending die je al meteen in de gaten hebt. Daarnaast bevat deze thriller geen spanning.

denk dat ik deze maar oversla gezien de reactie van lui