Six Lessons from Madame La Zonga (1941)

geregisseerd door John Rawlins
met Lupe Velez, Leon Errol en William Frawley

Steve, Skat en andere leden van een swingend en melodieus combo uit Oklahoma zijn onderweg om Broadway te veroveren. Ze komen er echter achter dat daar het rumba ritme een rage is. Ze besluiten om naar Havana te varen om het rumba ritme en de klanken te leren. Aan boord ontmoet Steve de in Cuba woonachtige Rosita Alvarez en haar vader, de goedgehumeurde oplichter señor Alvarez. Ze hebben allemaal problemen waarvan ze verwachten dat madame La Zonga, de exotische koningin van de rumba nachtclub, ze oplost. Maar bij aankomst stellen ze vast dat madame La Zonga failliet is gegaan.