Playing for Keeps (2009)

Alternatieve titel: What Color Is Love?

Canada

geregisseerd door Gary Harvey
met Jennifer Finnigan, Roger R. Cross en Doug Savant

De blanke Nicole Alpern begint een affaire met de getrouwde zwarte professionele basketballer Ty Rivers. Wanneer Nicole zwanger blijkt te zijn, beslist Ty dat hij voor zijn zoon wil zorgen. Hij en Nicole belanden in een juridische strijd ruzie over de voogdij.

avatar van rensie32
Na 50 minuten kon ik het niet meer aanzien. Lachwekkend slechte film over domme egoïstische mensen die domme beslissingen maken, doorspekt met domme clichés, tenenkrommende scènes, slecht acteerwerk en daarbovenop nog een domme ondertitelaar.

Overdrijf niet zo rensie32. Voor een keer te kijken is ie best ok.

avatar van Noodless
Inderdaad , zo slecht is de film helemaal niet.

Het acteerwerk van de hoofdactrice is zelfs oké en het verhaal is best interessant om te volgen. Ik zie hier een wereld van egoïsme, maar helaas is dit gewoon een realistische benadering van mensen die steenrijk zijn en menen dat ze met geld alles kunnen bereiken zonder erbij na te denken over de gevolgen. Je ziet hoe de moeder op alle vlakken tegenstand krijgt. Naar het einde toe wordt het wel wat minder door een te overhaaste en gemakkelijke afsluiter van heel het gedoe met het gerecht. Daarenboven is het slot wel heel melig gezien de vorige ontwikkelingen van beide partijen. 5/10