Work Hard - Play Hard (2012)

Duitsland
Documentaire

geregisseerd door Carmen Losmann

Een documentaire over niet-territoriale kantoorruimtes, werkers met multi-mobiele kennis, Blackberries en Miles&More. Een roadmovie over het ontdekken van de werkende wereld van morgen. Deze documentaire neemt u mee op een reis door de post-industriële kennis en diensten, workshops en onze veronderstelde toekomstige werkplek. In deze nieuwe wereld zal ons werk veel vrijelijker worden behandeld. Werkklokken zullen ophouden te bestaan. Aandacht is niet meer verplicht. De film volgt de high-tech beroepsbevolking, mensen die zeer mobiel en gepassioneerd zijn en hun werk hun doel is in het leven.