There Goes My Heart (1938)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Norman Z. McLeod
met Fredric March, Virginia Bruce en Patsy Kelly

De 25-jarige erfgename Joan Butterfield ziet kans te ontsnappen aan haar overbeschermende grootvader Cyrus W. Butterfield. Joan heeft echter geen geld bij zich. In de straten van New York raakt Joan bevriend met het winkelmeisje Peggy O'Brien. Peggy ontfermt zich over Joan en regelt voor haar een baan bij een winkel, die deel blijkt uit te maken van een winkelketen die Joan zou erven. Joan weet echter niet, dat haar ware identiteit bekend is bij de journalist Bill Spencer.

avatar van Dutchfan
Leuke film...De film lijkt een beetje op de klassieker :"It Happened One Night"..Een beetje hetzelfde verhaal.