Attack of the 50ft Cheerleader (2012)

Alternatieve titel: Attack of the 50 Foot Cheerleader

geregisseerd door Kevin O'Neill
met Sean Young, Ryan Merriman en Treat Williams

Cassie Stratford, een studente die graag cheerleader wil worden, neemt een experimentele drug die haar schoonheid en atletische vermogen sterk doet toenemen. Er is echter ook een vervelende bijwerking: Cassie begint te groeien en te groeien...

Vreselijk ik snap niet dat Sean Young en Treat Williams zich hiervoor wilden lenen,

avatar van Decec
Het is maar een komedie film..denk ik (mijn ding niet)

Meneer Bungel

avatar van Donkerwoud
Dat ene flauwe grapje rond die reuze chick uit Dude, where´s my car? in een feature film?

Meneer Bungel

Ja klopt maar dit is vreselijke humor waar bv Attack of the 50 Foot Woman (1958) meer sf/drama is.

avatar van DonOswaldo
Ik kon er nog wel doorheen komen.

De eerdere attack of the 50 foot woman films niet gezien dus geen vergelijking, maar als dit hierboven klopt ook niet echt nodig. Hotte dames, pillow fight, sorority pledges, een 'eight legged freak' en uiteraard de 50ft cheerleader. Dan ben ik opzicht wel tevreden, ook al biedt het daarbuiten eigenlijk niets.

avatar van Nephilim
Come on niet te kritisch zijn over een film die overduidelijk gemaakt is voor de fun. Roger Corman zit hier achter for crying out loud.

Heb me erg vermaakt met dit stukje pulp. Tieten, reuze chicks en ook nog een reuzen spin. En Ted Raimi.
Dit moet je niet te serieus nemen. Heb hard moeten lachen terwijl ik een paar koude biertjes tot mij nam.

avatar van Biosguru
Hihi, net alsof je met een teletijdmachine naar de jaren 80 terug gaat. Mensch wat stupide. Dit is echt drive inn onzin pur sang.

zo slecht zie ik ze maar weinig