• 8.303.844 stemmen

Attack of the 50ft Cheerleader (2012)

Komedie | 83 minuten

Genre: Komedie

Alternatieve titel: Attack of the 50 Foot Cheerleader

Geregisseerd door: Kevin O'Neill

Met onder meer: Sean Young, Ryan Merriman en Treat Williams

Plot Attack of the 50ft Cheerleader

"Look at the size of those pom poms!"

Cassie Stratford, een studente die graag cheerleader wil worden, neemt een experimentele drug die haar schoonheid en atletische vermogen sterk doet toenemen. Er is echter ook een vervelende bijwerking: Cassie begint te groeien en te groeien...

stinissen (crew films & series)

Vreselijk ik snap niet dat Sean Young en Treat Williams zich hiervoor wilden lenen,

avatar van Decec

Decec

Het is maar een komedie film..denk ik (mijn ding niet)

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Dat ene flauwe grapje rond die reuze chick uit Dude, where´s my car? in een feature film?

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

stinissen (crew films & series)

Ja klopt maar dit is vreselijke humor waar bv Attack of the 50 Foot Woman (1958) meer sf/drama is.

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

Ik kon er nog wel doorheen komen.

De eerdere attack of the 50 foot woman films niet gezien dus geen vergelijking, maar als dit hierboven klopt ook niet echt nodig. Hotte dames, pillow fight, sorority pledges, een 'eight legged freak' en uiteraard de 50ft cheerleader. Dan ben ik opzicht wel tevreden, ook al biedt het daarbuiten eigenlijk niets.

avatar van Nephilim

Nephilim

Come on niet te kritisch zijn over een film die overduidelijk gemaakt is voor de fun. Roger Corman zit hier achter for crying out loud.

Heb me erg vermaakt met dit stukje pulp. Tieten, reuze chicks en ook nog een reuzen spin. En Ted Raimi.

Dit moet je niet te serieus nemen. Heb hard moeten lachen terwijl ik een paar koude biertjes tot mij nam.

avatar van Biosguru

Biosguru

Hihi, net alsof je met een teletijdmachine naar de jaren 80 terug gaat. Mensch wat stupide. Dit is echt drive inn onzin pur sang.

avatar van postman 2

postman 2

zo slecht zie ik ze maar weinig