• 8.295.522 stemmen

Die Abenteuer des Huck Finn (2012)

Familie / Drama | 99 minuten

Genre: Familie / Drama

Oorsprong: Duitsland

Geregisseerd door: Hermine Huntgeburth

Met onder meer: Leon Seidel, Louis Hofmann en Jacky Ido

IMDb beoordeling: 5,8 (325)

Oorspronkelijke taal: Duits

Plot Die Abenteuer des Huck Finn

Huckleberry (of kortweg Huck genoemd) Finn wordt elke dag goed verzorgd en gekleed door de weduwe Douglas en Ms. Watson, waar hij bediend wordt door de gehoorzame huisslaaf Jim. Hij gaat nu ook regelmatig naar school en de kerk. Hij en zijn vriend Tom Sawyer, zijn door het vinden van een schat tijdens hun laatste avontuur, zeer welgestelde jongens. Maar Huck houdt ervan om in open lucht in zijn regenton te leven, vissen te vangen en deze boven een kampvuur op een stok te roosteren. Schoenen, jassen, een hemd met stijve kraag, het is niets voor hem. Maar op een dag is het voorbij met het brave dorpsleven en de kleine vrijheden. Hucks hebzuchtige, dronken vader duikt namelijk weer op in St. Petersburg en hij voert iets in zijn schild...

imageimageimageimageimageimageimageimage

stinissen (crew films & series)

Lijkt me meer dan aardig.

avatar van DV1984

DV1984

Ik vond dit een erg leuke remake, leuke humor in de film! Ook voor volwassenen!

stinissen (crew films & series)

Aardige zoveelste verfilming van het bekende verhaal van Mark Twain en niet zo melig en kinderlijk als vele van dit soort verhalen.