Rage (2010)

Horror / Drama

geregisseerd door Chris Witherspoon
met Rick Crawford, Audrey Walker en Anna Lodej

Dennis Twist woont met zijn geliefde vrouw in een buitenwijk van Portland en vertrekt op een gewone ochtend naar de stad voor wat boodschappen en bezoekjes, onder andere aan zijn geheime liefje. Hij wil haar vertellen dat hun relatie voorbij is, maar voordat hij haar bereikt, krijgt hij het ongewild aan de stok met een mysterieuze motorrijder. Daarna volgt de motorrijder hem en deze krijgt lucht van zijn affaire, en loopt de zaak steeds verder uit de hand...

avatar van 606
Lijkt me best een aardige film maar wel een B film.
Aan de trailer te zien
Horror Smorgasbord - horrorsmorgasbord.blogspot.com

avatar van jeroentjuhhhhh
Heb twee weken terug de screener van meneer Witherspoon gekregen en tot noch toe zijn alle noemenswaardige sites er laaiend enthousiast over.

Dit weekend maar eens aan slingeren

jeroentjuhhhhh schreef:

Dit weekend maar eens aan slingeren

Oke ben benieuwd, gelukkig is de film vandaag geaccepteerd.

avatar van jeroentjuhhhhh
Om het allemaal nog wat aantrekkelijker te maken: Grootste inspiratie was Duel (1971) en Rage houdt, na verluid, erg respectvol vast aan de klassieke thriller. Met verder een hele hoop horrorinvloeden dankzij z'n achtergrond (make up artist bij MMI, werkte mee aan Re-Animator (1985), From Beyond (1986), Troll (1986) etc).

Simpel maar uiterst effectief, is meestal de conclusie.

jeroentjuhhhhh schreef:

Simpel maar uiterst effectief, is meestal de conclusie.

Leuke informatie