Compound Fracture (2013)

1 stem

Horror / Thriller

geregisseerd door Anthony J. Rickert-Epstein
met Tyler Mane, Muse Watson en Derek Mears

Michael Wolffsen heeft net de voogdij gekregen over de enige zoon van zijn zus nadat ze voor zijn ogen vermoord is door haar man. Om de laatste wens van zijn zus te volbrengen, neemt Michael zijn vrouw en neef mee naar het enige andere levende familielid: zijn vervreemde, excentrieke en extreem paranoïde vader die geobsedeerd bouwt aan een onneembare vesting. Eenmaal daar hoopt hij zijn gebroken familie dichter tot elkaar te brengen. In plaats daarvan blijken ze allemaal gevangen te zitten in de vesting van zijn vader wanneer de geest van zijn wraakzuchtige zwager terug keert om de rest van de Wolffsen familie uit te roeien.