Auf Teufel Komm Raus (2010)

Alternatieve titel: No Entry No Exit

1 stem

Duitsland
Documentaire

geregisseerd door Mareille Klein en Julie Kreuzer

Karl heeft een celstraf van 15 jaar uitgezeten voor het herhaaldelijk verkrachten en mishandelen van twee tienermeisjes. Eenmaal weer op vrije voeten kan hij terecht bij zijn broer Helmut en diens gezin. Bang dat Karl zal recidiveren komt de dorpsgemeenschap in opstand. Dagelijkse protestacties voor het huis van de broers zijn dan een feit. Tussen de strijdende partijen manoeuvreren de politie en de pers. Als de situatie in het Duitse dorp lijkt te escaleren, ontstaat er een tweedeling in de groep demonstranten. Een aantal vrouwen willen in gesprek met Karl en zijn broer.

Teaser