Leo-beu-pik-syeon (2012)

1 stem

Zuid-Korea

geregisseerd door Kye Soo Jeon
met Jung-Woo Ha, Hyo-Jim Kong en Byung-Joon Lee

Joo-Wol is een schrijver en parttime barman. Hij werkt nu aan zijn tweede boek, maar heeft last van een schrijversblok. Hij vergezelt zijn baas op een zakenreis naar Berlijn als tolk. Op zijn laatste dag gaat hij naar een feestje waar een aantal filmbonzen aanwezig zijn. Uit verveling gaat hij een sigaret roken op het balkon. Een vrouw, Hee-Jin, komt naast hem staan om te roken. Joo-Wol wordt meteen verliefd op haar. Terug in Seoel vind Hee-Jin een bos bloemen en een brief op haar bureau. In de tussentijd wacht Joo-Wol gespannen op haar telefoontje. En dat komt. Het stel maakt zich klaar voor hun tweede ontmoeting.