Players (2012)

India
Actie / Drama

geregisseerd door Abbas Alibhai Burmawalla en Mastan Alibhai Burmawalla
met Abhishek Bachchan, Sonam Kapoor en Bipasha Basu

Charlie is een man die een dubbelleven leidt. Overdag is hij boekhouder en 's nachts is hij een crimineel. Samen met een team specialisten besluit hij een transport van een enorme hoeveelheid goud te overvallen. Aangezien het één van de grootste en gedurfdste operaties ooit zal worden, bedenken ze een uitgekiend plan.

Eigenlijk is die 0,5 ster nog te veel. Misschien als je van bollywood houdt. Maar dan nog; het niveau ligt erg laag, heel veel overacting en een te simpel verhaal. Kortom: gruwel.

avatar van Pazmaster
Zeer slecht Het komt zelden tot nooit voor dat ik een film uitzet, maar dit gedrocht? Zelfs voor een B-film is dit nog te slecht. Wat slecht geacteerd zeg! Na 15 minuten had ik t wel gezien. Halve ster is idd nog te veel.

avatar van Masterbrain
SHIT FILM , en dan nog is het een remake van italian job zeggen ze die indians bakken geen verse brood he ........ slechtste remake aller tijden