Der Blender (2012)

Duitsland

geregisseerd door Tomas Erhart en Tom Gerhardt
met Thomas Heinze, Ellenie Salvo González en Tom Gerhardt

Theo, zowel dief als kunstenaar, is weer eens op de vlucht voor de politie. Hij steelt een auto die als vluchtauto van bankovervallers dient en de slechteriken zitten hem snel op zijn hielen. Daarnaast wordt ook nog eens Theo's broer Wolfgang opgepakt als verdachte van de bankoverval. Theo moet heel wat doen om Wolfgangs onschuld te bewijzen. In diverse vermommingen, begint hij op het politiebureau te aan zijn "onderzoek" terwijl hij verliefd wordt op de mooie politieagente Anne.

Leuke tv film van RTL die donderdag 5 Januari op tv was met veel komische fragmenten..
Voor de liefhebbers van Tom Gerhardt zeker aan te raden.