Kai Xin Gui (1989)

Hongkong
Komedie / Fantasy

geregisseerd door Clifton Ko
met Bak-Ming Wong, Bonnie Law en Loletta Lee

De drie tieners Bonnie, Juliet en Venus zitten in hun laatste schooljaar en houden een picknick voordat hun examens beginnen. Schuilend voor het slechte weer vindt Bonnie in een verlaten tempel een stuk touw. Ze neemt het mee naar huis, waar al snel blijkt dat de geest van een overleden student uit de Ching Dynastie erin schuilt. Ondanks zijn aanpassingsproblemen aan de moderne tijd, worden ze vrienden en begint de geest Bonnie te helpen op school.