The Man Inside (2012)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Dan Turner
met Peter Mullan, Michelle Ryan en David Harewood

Clayton Murdoch draagt een verschrikkelijk geheim met zich mee: in zijn jeugd is hij door zijn wrede vader blootgesteld aan huiselijk geweld, straatbendes en uiteindelijk moord. Jaren later, en met zijn vader in de gevangenis, probeert Clayton zijn verleden te overwinnen. Hij raakt zijn agressie kwijt in het boksen, wat een deel van zijn leven is. Wanneer het geweld dat hem omringt zijn familie raakt is Clayton uit op wraak. Hiervoor is hij gedwongen hulp te vragen aan degene waar hij het meest voor vreest: zijn vader.

avatar van Brabants
1 ster voor de moeite. Het acteerwerk is van zo'n slechte kwaliteit dat je ervan in slaap valt.

avatar van alfie
persoonlijk vond ik deze film niet slecht,,,de film laat zien hoe ouders hun kinderen een verkeerd beeld kunnen geven met de opvoeding op jonge leeftijd.
voor mij dik 3 sterren !