Dead West (2010)

Alternatieve titels: Cowboys vs. Vampires | Cowboys and Vampires | Cowboys & Vampires

Horror / Western

geregisseerd door Douglas Myers
met Angélica Celaya, Clint James en J. Lyle Johnson

Het verhaal van de western-filmacteur Johnny Dust, die nog steeds probeert om door te breken en ondertussen werkt in een attractiepark met als thema een filmstudio. Een nieuw managementteam neemt het park echter over en steekt het park in een angstaanjagend jasje voor de maand waarin het feest van Halloween plaatsvindt. Johnny - die getergd wordt door het beeld van zijn dode westernheld via de televisie - ontdekt de ware bedoelingen van het nieuwe team en hun spectaculaire opening van het park, die zal plaatsvinden in de diepe grot van het park...