Un Piede in Paradiso (1991)

Alternatieve titel: Speaking of the Devil

Italië

geregisseerd door Enzo Barboni
met Bud Spencer, Thierry Lhermitte en Carol Alt

Bull Webster (Bud Spencer) is de baas van een kleine taxionderneming in Miami, Florida. Het gaat niet goed met het bedrijf en hij loopt risico het kwijt te raken. Zijn geluk neemt een wending ten goede als hij de grootste loterij aller tijden wint, oftewel 150 miljoen dollar. Vanaf dat moment is iedereen weer geïnteresseerd in Bull. De engel Victor (Thierry Lhermitte) en de sexy duivel (Carola Alt) worden naar de aarde gestuurd met de opdracht Bulls gedrag te bestuderen. De lieftallige duivel haalt allerlei streken met uit, terwijl de engel tracht te helpen.