Red Hook Summer (2012)

geregisseerd door Spike Lee
met Limary Agosto, Turron Kofi Alleyne en Daniel Breaker

De jonge Flik wordt door zijn moeder naar zijn grootvader gestuurd om er te gaan wonen. Ver van zijn goede leven in Atlanta, raakt hij al snel verveeld en heeft hij geen vrienden. Zijn strenge grootvader Enoch, een dwarse priester, is vastbesloten om hem Jezus Christus te laten aanvaarden als zijn persoonlijke verlosser. Alleen Chazz, een pittig kerkmeisje, biedt afleiding uit de sleur.

groente12
Speelt zich af in de universum van Do The Right Thing...

Wat betekent dat?

groente12

avatar van xgogax
Lijkt me een zeer interessante film !

avatar van xgogax
Vintage Spike Lee . Zeer ondergewaardeerd lowbudgetfilmpje .

Raffael77
Film duurde veel te lang voor het verhaal. Toch wel leuk om te zien dat er altijd een boodschap zit in zijn films.

Voor de rest wel prima acteer werk.