Parasitic (2010)

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Tim Martin
met Camille Balsamo, Bianca Holland en Bjorn Jiskoot Jr.

Nadat een vreemdsoortige meteoor een satelliet vernietigt en inslaat in de Tampabaai van Florida, weet een ziek geworden vis de mooie barvrouw Val tot slachtoffer te maken. De geïnfecteerde Val wordt kort na sluitingstijd van haar bar ziek en dan breekt de hel los; in haar zit een parasiet en de overgebleven bezoekers van de bar zitten als ratten in de val... Ondertussen is er een reporter met haar crew in de buurt aangekomen om verslag te doen van de mysterieuze meteoorinslag.

Meneer Bungel

avatar van PEN15
Weinigzeggend, ongeïnspireerde filmposter.

avatar van 606
Wat een bagger film, leek meer op softporno dan horror.
Waarom had was die vrouw half naakt was geen reden voor.
Rest acteurs belachelijk slecht. veel gepraat weinig actie.

1,5 ster