Mejor no Hablar de Ciertas Cosas (2011)

Alternatieve titels: The Porcelain Horse | Porcelain Horse

Ecuador

geregisseerd door Javier Andrade
met Francisco Savinovich, Victor Arauz en Leovanna Orlandini

Het leven van Paco is zorgeloos en goed. Hij gebruikt veel drugs en onderhoudt een relatie met zijn voormalige schoolliefje, die inmiddels getrouwd is met een ander. Op een nacht sluipen Paco en zijn broertje Luis het huis van hun ouders in om een porseleinen paardje te stelen, met de bedoeling het te verpanden voor geld en daar weer drugs van te kopen. Hun vader betrapt hen echter...

Meneer Bungel
Trailer (Spaans - Eng. subs).