Ek Main aur Ekk Tu (2012)

India
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Shakun Batra
met Imran Khan, Kareena Kapoor en Boman Irani

Rahul Kapoor (Imran Khan) raakt van de één op andere dag zijn baan kwijt. Kort daarna ontmoet hij Riana Braganza (Kareena Kapoor). Nadat ze ontdekken dat ze met elkaar zijn getrouwd besluit het koppel om het huwelijk te annuleren. In de 10 dagen die volgen ontstaat er een onwaarschijnlijke vriendschap tussen Rahul en Rianna.

Vanaf 10 februari te zien in 4 Pathé bioscopen (Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Tilburg).

Trailer (YouTube)

brujeria