Sukebe-Zuma: Otto no Rusu Ni (1995)

Alternatieve titels: Rafureshia | Wife in Heat: While Husband Is Away | すけべ妻 夫の留守に

Japan
Komedie / Erotiek

geregisseerd door Hisayasu Satô
met Kouichi Imaizumi, Kohei Kawagaski en Yumi Yoshiyuki

Episodische vertelling over de seksuele belevenissen van drie vrouwen in Tokio. Een huisvrouw gaat 's nachts op jacht naar mannen en haar schoonmoeder runt een privé-seksclub. In datzelfde Tokio leert een meisje dat van het platteland kwam, nu de liberale kanten van de stad kennen.

Soort semi-absurdisme op z'n Japans, met een rammelend verhaal en constante overacting. Zal best cult of art zijn, want Hisayasu Sato schijnt hogelijk te worden gewaardeerd, maar ik vond het oervervelend. En dan duurt zelfs 63 minuten heel erg lang.