Wine (1924)

geregisseerd door Louis J. Gasnier
met Clara Bow, Forrest Stanley en Huntley Gordon

Angela Warriner is de vrijgevochten dochter van gegoede komaf. Dat verandert als haar moeder ontdekt dat de familie bankroet is. Om hun status te behouden en ook de feestjes van dochterlief te kunnen bekostigen, besluit vader Warriner zaken te doen met de illegale drankstoker Benedict. Ondertussen wordt Angela het hof gemaakt door Carl Graham, maar ziet Angela meer in Harry Van Alstyne, die een wat lossere levensstijl heeft. Dan wordt vader Warriner gearresteerd en blijkt moeder tijdelijk blind door de inname van illegale drank.

avatar van Dogie_Hogan
Huidige poster is typische, kuise remake uit Hays Code tijdperk.
Hier de (prachtige) poster uit productiejaar (1924): Link.

PS
Hier nog enige ondeugende stills uit deze film.