Spook Busters (1946)

1 stem

Komedie / Mystery

geregisseerd door William Beaudine
met Leo Gorcey, Huntz Hall en Douglass Dumbrille

De Bowery Boys -Slip, Sach, Bobby, Whitey en Chuck- beginnen hun eigen verdelgingsbedrijf en hun eerste karwei voert hen midden in de nacht naar een verlaten en spookachtig herenhuis. Daar ontmoeten ze hun oude vriend Gabe en zijn kersverse Franse bruid. Tevens wordt de groep lastiggevallen door wetenschappers die hen er van proberen te overtuigen dat het in het herenhuis flink spookt. Dan wordt Sach ontvoerd door de wetenschappers. Ze zijn van plan de hersenen van Sach te gebruiken om die in het hoofd van een gorilla te plaatsen.