Feudin' Fools (1952)

Alternatieve titel: Down on the Farm

geregisseerd door William Beaudine
met Leo Gorcey, Huntz Hall en Dorothy Ford

'Sach' Jones erft een vervallen ranch in Kentucky en raakt verstrikt in een familievete. Vijandige streekgenoten willen weten of hij familie is van de familie Jones die ze vermoord hebben. De Jones-leden die het hebben overleefd, zijn op de vlucht geslagen. Wanneer een bende, onder leiding van 'Big Jim', zijn toevlucht zoekt op de ranch van Sach, weten zijn buren genoeg: Sach en de bende hebben banden met de familie Jones. De 'Bowery Boys', vrienden van Sach, komen hem helpen en proberen de bende van Big Jim bezig te houden totdat de politie arriveert.