In Fast Company (1946)

1 stem

Avontuur / Misdaad

geregisseerd door Del Lord
met Leo Gorcey, Huntz Hall en Jane Randolph

De zelfstandige taxichauffeurs Terence Aloysius 'Slip' Mahoney en Horace Debussy 'Sach' Jones van de ‘Bowery Boys’ komen in een taxioorlog terecht. Steve Trent, de misdadige manager van een taxibedrijf is er op uit de concurrentie van de onafhankelijke taxibestuurders te beëindigen door middel van verschillende tactieken, zoals sabotage, mishandeling en intimidatie. Slip en Sachs proberen collega Patrick McCormick ervan te overtuigen dat zijn werkgever Steve Trent een crimineel is, maar hij gelooft hen niet totdat zijn dochter Marian zich bij de ‘Bowery Boys’ aansluit.