Holiday Engagement (2011)

Alternatieve titel: A Holiday Engagement

geregisseerd door Jim Fall
met Bonnie Somerville, Shelley Long en Haylie Duff

Hilary (Haylie Duff) huurt de knappe man David (Jordan Bridges) in om op te treden als haar verloofde tijdens de feestdagen die ze bij haar familie doorbrengt. Haar moeder Meredith (Shelley Long) is hier echter niet van op de hoogte. Wanneer David een hartelijk gesprek heeft gehad met Meredith realiseert hij zich dat hij er tot over zijn oren in zit.

avatar van Mr. Chiel
Leuk bedacht verhaal dat ook een grappige film had kunnen worden. Dat werd het maar zelden, veel gemiste kansen. Het kijkt wel lekker weg en verveelt ook niet.. Leuk om eens gezien te hebben.