• 8.356.714 stemmen

For a Good Time, Call... (2012)

Komedie | 86 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Jamie Travis

Met onder meer: Lauren Miller Rogen, Ari Graynor en Justin Long

Plot For a Good Time, Call...

"Lose your hang-ups. Find your calling."

Lauren, die haar relatie ziet afspringen, en Katie, die haar huis verliest, trekken bij elkaar in. Wanneer Lauren verneemt hoe Katie de eindjes aan elkaar knoopt beginnen de twee aan een bijzonder onconventionele zakendeal.

imageimageimageimage

avatar van dualcia

dualcia

Klinkt een beetje als Zack and Miri Make a Porno (ook met Seth Rogen), dus zou heel leuk kunnen zijn!

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

avatar van TomaskeX

TomaskeX

Ziet er een leuke film uit

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

Redelijk. Wel aardig af en toe en die jesus-chick was ook leuk. Maar uiteindelijk toch niet genoeg om een hele film op niveau te houden, of het had nog wat meer uitgewerkt moeten worden.

avatar van Shinobi

Shinobi

Op zich wel een redelijke comedy die teveel op hetzelfde trucje leunt, namelijk de telefoongesprekken.

Ik had graag gezien dat de vijandigheid tussen Lauren en Katie zich langer uitstrekte, nu werden ze wel erg snel dikke maatjes.

Het religieuze meisje was dan wel weer geslaagd samen met de scène waarin Seth Rogen even voorbij komt. Eén van de spaarzame momenten dat wel goed geslaagd was.

Helaas wordt het tegen het einde aan weer erg cliché en moralistisch, de manier waarop Lauren en Katie hun ruzie via de telefoon oplossen was dan wel weer inventief te noemen.

Al met al een redelijke comedy dus en ik als ik lees dat het in 16 dagen is geschoten, dan is dat wel redelijk knap te noemen.

2,5 Sterren.

avatar van dualcia

dualcia

Wel leuk, niet veel speciaals. Ik had er meer van verwacht en dat is denk ik ook de reden dat hij bij mij redelijk tegen viel.

Ari Graynor bleef de hele film op peil en zorgde voor de leukste momenten en daardoor vermaakt deze film toch wel tot het eind

stinissen (crew films & series)

Beter dan ik verwacht had veel gebekte dialogen maken dat de film toch nog de moeite waard is.

avatar van mnrk

mnrk

You know you're not better than me. You're not better than phone sex.

Dit was gewoon een vermakelijke komedie van Jamie Travis, het verhaal is natuurlijk niks bijzonders maar toch kijkt de film lekker weg...

Lauren Miller en Ari Graynor spelen wel leuk samen en zorgen voor leuke momenten in de film, de bijrollen van Justin Long en Seth Rogen waren ook in orde...

avatar van rep_robert

rep_robert

Fijn en vrolijk tussendoortje voor tussendoor, waarbij ondanks het repetitieve element van de telefoongesprekken ze wel weten te vermaken.

De film heeft verder te weinig om het lijf om echt te kunnen imponeren. De plaatjes worden verder netjes binnen de lijntjes ingevuld.

Aanstekelijk, maar niet erg bijzonder verder.

avatar van Marvinleeaday

Marvinleeaday

Bij tijd en wile echt hilarisch, een hele leuke komedie.

avatar van blurp194

blurp194

Heel af en toe grappig, het grootste deel van de tijd flauw - of echt flauw. De bezoekjes van de ouders bijvoorbeeld. Wat dan weer iets beter werkt is de dubbelzinnige gesprekken die de dames onderling af en toe hebben - maar da's niet echt genoeg om de flauwigheid mee te compenseren. Toch met een korte 86 minuten nog wel uit te houden, want de vrolijke sfeer maakt een hoop goed.

Nee, deze film bleef zo flauw dat ik het naar drie kwartier wel gezien had. Dit leidt nergens naar.

avatar van LOTR-lover

LOTR-lover

Ik vond er eerlijk gezegd maar weinig aan. Amper geslaagde grappen en na een paar keer is de humor van de telefoonseks er ook wel uit. Ook het acteerwerk vond ik soms niet om over naar huis te schrijven. De film duurt gelukkig niet lang, dus ondanks dat het een tegenvaller is is het nog wel goed vol te houden.

3/10 ( IMDB)

avatar van chiel1971

chiel1971

• 2009 stemmen

Sympathieke leuke feel good komedie

avatar van mrklm

mrklm

Kevin Smith en Seth Rogen hebben amusante bijrolletjes als gebruikers van een sekslijn opgezet door Katie Steele [Ari Graynor] om de huur van haar appartement te betalen. Een vriend [Justin Long] besluit een kamergenoot te zoeken om de huur te delen en komt op de proppen met zijn boezemvriendin Lauren [Lauren Anne Miller]. De twee dames hebben echter 10 jaar eerder al op onprettige wijze kennis met elkaar gemaakt. Maar omdat ze beide geen keus hebben, zijn ze tot elkaar veroordeeld. Hun moeizame relatie verandert echter wanneer Lauren haar zakelijke instinct inzet om Katies bijverdienste uit te laten bloeien tot een succesvol vennootschap!

Plezierige komedie met twee leuke actrices die een sterke onderlinge chemie hebben. De onverwachte bezoekjes van Laurens ouders [Mimi Rogers en Don McManus] zijn hilarisch - let vooral op hun reactie bij het zien van de onconventionele tafeldecoratie - en Justin Long heeft enkele van de beste one-liners in deze scherp geschreven, luchtige komedie die weliswaar weinig om het lijf heeft... maar dat is (mede gezien het thema) zeker geen bezwaar.