• 8.352.370 stemmen

Gamunui Yeonggwang 4: Gamunui Soonan (2011)

Komedie / Misdaad | 103 minuten

Genre: Komedie / Misdaad

Alternatieve titels: Ga-moon-eui Yeong-gwang 4 - Ga-moon-eui Soo-nan / Unstoppable Family / Marrying the Mafia 4: Family Ordeal / 가문의 영광4 - 가문의 수난

Oorsprong: Zuid-Korea

Geregisseerd door: Chung Tae-won

Met onder meer: Kim Su-mi, Shin Hyun-joon en Tak Jae-hoon

IMDb beoordeling: 4,9 (129)

Oorspronkelijke taal: Koreaans

Plot Gamunui Yeonggwang 4: Gamunui Soonan

"Unstoppable Family"

In dit vierde deel van 'Marrying the Mafia' gaat het de voormalige maffiafamilie voor de wind. Deok-ja Hong (Su-mi Kim) is de president van het familiebedrijf en runt deze samen met haar drie zonen. Exportcijfers, en dan vooral uit Japan, lopen terug en als ze toestemming krijgen van de overheid om Zuid-Korea te verlaten, besluit de familie een reis te ondernemen naar Japan. De reis loopt echter niet als verwacht en de problemen voor de familie stapelen zich snel op.

imageimageimage

Hong Hoi-jang

Jang Seok-jae

Jang Kyeong-jae

Jong Myeon

Japanese announcer

avatar van Bacon

Bacon

Het begon erg flauw, maar toen ze aankwamen in Fukuoka vond ik het wel leuk, aangezien ik leuke herinneringen heb aan Fukuoka.

Er volgde een leuke 3kwartier waarna het wat inkakte... Geen slechte film, maar helaas ook verre van goed.