Seattle Superstorm (2012)

Sciencefiction

geregisseerd door Jason Bourque
met Dominika Juillet, Esai Morales en Ona Grauer

Wanneer een ongeïdentificeerd object neergeschoten wordt boven de wateren van de Pacific Northwest kleurt de hemel steeds donkerder door, naar het schijnt, de rook die uit het wrak komt. Burgemeester Emma Peterson krijgt de taak om de dreiging te identificeren en de stad veilig te stellen, terwijl haar verloofde, de wetenschapper Tom Reynolds, een oogje houdt op hun twee tienerkinderen. De wetenschapper in hem kan de vreemde verschijnselen echter niet negeren en hij stuurt de kinderen naar huis, niet wetende dat hij ze hiermee in gevaar brengt. Nu zal de familie elkaar moeten zien te vinden in de chaos en een eind proberen te maken aan de storm voordat deze de hele planeet vernietigt.

avatar van 606
Toch nog een te pruimen filmpje hoor, als je van extreem weer houd net als ik.

2,5 ster

In 1 woord ... waardeloos!!
Alles is slecht aan deze film, zonde van je tijd.

avatar van Martxela
Wat een enorm waardeloze *** film waarin alle cliches van al die hopeloze Amerikaanse rampenfilms weer voorbij kwamen. Ik ging hem ook alleen daarom kijken, om te zien hoe lang dat zou duren. Slechte special effects, weer die standaard gek die de sleutel heeft, weer een toren die precies achter de auto van de hoofdpersonen valt, weer een kind dat de wereld moet redden omdat ze als enige de juiste kennis bezit, weer een burgemeester die overal tegen is, weer geile onderzoeksters....... Kortom, weer een draak van een film. Dat er uberhaupt nog geld voor beschikbaar komt om zo een gedrocht te maken.

avatar van Capablanca
Ik heb iets gedaan wat ik nooit doe: ik heb gestemd aan de hand van de trailer. Wat een ramp!

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Capablanca schreef:

Dat is niet de bedoeling uiteraard. Ik heb je stem verwijderd.

avatar van Capablanca
Mijn excuses!

Tsja, wat moet je hiervan zeggen......Sciencefiction, maar dan met heel erg weinig en vooral onjuiste science en erg veel fiction. Acteerprestaties ware tamelijk beroerd, verhaal volledig onlogisch, en de special effects brandhout. Sorry, leek echt nergens op. Maar vooral opvallend vond ik de slechte montage...in de lucht een geweldige storm die van alles vernielt, en op de grond staat een gezin waarvan het haar niet eens beweegt door de wind.

Niet gekeken, niets gemist.

ja weer de grootste met hun kritiek. oke soms zijn die films om te bleiten en hebben we het wel allemaal een keertje gezien. zo dacht ik van deze het zelfde maar ik vond hem toch wel beter dan sommige van die films.
goede niet al te slechte acteurs en ook genoten van de speciale effecten. maar ja ieder zijn ding heb hem met veel goesting uit geken er zat ook nog wel wat spanende delen in. neen sorry voor al die met een slechte kritiek die de film maar niets vinden. maar ja als je met een oog kijkt zie je er inderdaad niet veel van. ik heb al veel van deze films gezien dat de kast vol zit met bekende acteurs. of je ziet de trailer en zegt waw die moet ik zien. een voorbeeld is die film met de rock Dwane johnson the san Andreas veel speciale effecten maar de film vond ik weinig en daar speelt dus wel een bekende acteur in. zo zie je maar dat het niet steeds is om dat de kast bekend is dat het daarom ook nog een goede film is. sorry kritiekers