• 8.346.826 stemmen

Genre: Actie / Horror

Geregisseerd door: Glenn Ciano

Met onder meer: William Forsythe, Christy Carlson Romano en Michael Madsen

Plot Infected

"Prepare for a Zombie Evolution"

Vader en zoon besluiten om samen met enkele vrienden te gaan jagen. De trip verloopt prima totdat één van hen besmet wordt met een bloederige virus, waardoor hij in een levende dode veranderd. De anderen van het gezelschap moeten er nu alles aan doen om te overleven.

Louis Hartley

Kelly (as Christy Carlson Romano)

Dr. Edward Dennehey

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

avatar van tattoobob

tattoobob

leuke poster.....maar dat zal het enige wel zijn!!!!!!!

avatar van 6-6-6

6-6-6

Vond deze film op zicht wel realistisch genoeg,om als (één fictief) verhaal, een goede realiteit's weergave te geven, van hoe één eventuele uitbraak van een zombie epidemie ervaren kan worden. Vooral de reacties onder de mensen en de families, hoe deze dit ervaren onder elkaar. Er zaten wel wat slechte acteer scene's in, maar vond deze film toch nog wel een 3.5 ster waard.

avatar van beegie

beegie

Niet spannend, niet eng, slecht acteren van alle acteurs.

Na 25 minuten maar naar versnelde weergave.

Geen aanrader.

avatar van Llynwen

Llynwen

Als je van horror houdt moet je deze film niet gaan kijken. Slecht hoor!

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Dat zombie gedoe is weer helemaal terug sinds The Walking Dead. Maar als ik de trailer zo zie dan haalt Infected het niveau van The Walking Dead bij lange na niet. Maar ik pik de film toch ff mee voor de zekerheid.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Wat is dit een ontzettend inhoudsloze en slecht film zeg. Een verhaal wat totaal niet boeit, en er zit helemaal geen spanning in. Wat is er toch gebeurd met Michael Madsen dat hij zich voor zulke rollen leent? Ik neem aan dat hij het puur voor het geld doet, maar ik vind het echt jammer dat een acteur als Madsen zulke rollen aanneemt, hij kan en verdiend beter. Het acteren in deze film is trouwens verder ook van een belabberd niveau. Ik wil films toch altijd een eerlijke kans geven door er tot het einde naar te kijken maar dat viel niet mee met dit overbodig horror product.

avatar van hannes64

hannes64

Ik ga helemaal met mcdaktari mee.........ongelooflijk stupide film, waarin alleen B-acteurs in meespelen, geen greintje verhaal....nada, niks.

Links liggen laten is mijn advies

avatar van behangdelul

behangdelul

Wow, met afstand de slechtste zombiefilm in jaren....misschien wel ooit. Zonde van je tijd!

Ik heb de film ook maar op dubbele snelheid afgespeeld....

avatar van movie freak84

movie freak84

6-6-6 schreef:

JIj bent helemaal lijp denk . Wat een super slechte film, de acteurs bij goede tijden spelen nog beter. Ik zet een film niet heel snel af , eigenlijk nooit maar het is deze regiseur gelukt.

Toen ik las waar de film over ging dacht ik ja dat is precies wat ik leuk vind, beetje 28 hours , weeks of dawn of the dead maar nee dit is de slechtste zombie film die ik ooit heb gezien.

avatar van 6-6-6

6-6-6

movie freak84 schreef:

Ach ja ,smaken verschillen nu eenmaal

avatar van barcam

barcam

Michael Madsen heeft de twijfelachtige eer om te mogen mee "acteren" in de slechtste zombiefilm ooit. De Madsen probeert Marlboro cool over te komen getooid in Stetson cowboyhoed en sigaret tussen de lippen terwijl hij wat zombies afknalt. In de jaren 80 kon men eventueel met dergelijke pulp nog weg komen maar nu niet meer.

avatar van huiguh

huiguh

• 2056 stemmen

de slechtste zombiefilm ooit.

geen hoogvlieger, maar zeker niet de slechtste zobiefilm ooit.

Vond m wel vermakelijk

avatar van tsa_tsa

tsa_tsa

Wat een bagger is dit dan....

avatar van John Milton

John Milton

Pijnlijk gewoon... Zou er überhaupt een script zijn geweest? Je mag aannemen van wel als Madsen en Forsythe meedoen... Ik begrijp alleen niet hoe ze die hebben kunnen strikken... Voor het geld? Welk geld? De film ziet er niet uit alsof ze deze acteurs een aantrekkelijk salaris hebben kunnen bieden...

Ook ik heb moeten spoelen en uiteindelijk afgezet...

avatar van Boeikens

Boeikens

Zombies

Alleen blijkt het weinig goeds te zijn

avatar van Drifter

Drifter

Leuke film. Het verhaal is aardig opgezet en van begin tot eind logisch op een paar kleine zaken na zoals ineens heel erg veel geïnfecteerden in het bos.
Verder goed te volgen en einde verlangt naar meer.

avatar van Boeikens

Boeikens

Ik kon het niet laten, moest hem toch eens zien en heb er al lang spijt van. Wat een amateuristische, saaie, slecht uitgewerkte en zwak gorige zombieprul!

avatar van John Milton

John Milton

It's not a pretty picture...

stemmetjes

avatar van frans123

frans123

Dank je moviemeters, ik weet genoeg. Hij staat op youtube,maar ik dacht, even lezen hier....gemiddeld 1,5....lol. Laat maar zitten.

avatar van Phantasm

Phantasm

Slaapverwekkend en saai in beeld gebracht, dan zijn er wel betere horrorfilms.