The Sagebrusher (1920)

Western

geregisseerd door Edward Sloman
met Roy Stewart, Marguerite De La Motte en Noah Beery

Wid Gardner plaatst een advertentie voor zijn vriend Sim Gage met de bedoeling een vrouw voor hem te vinden. Wid komt in contact met Mary Warren en zij trekt westwaarts. Zij is in de stellige overtuiging dat ze een baan aangeboden heeft gekregen als huishoudster. Tijdens haar reis raakt Mary blind en kan ze dus niet zien dat de arme maar eerlijke Sim wel erg lelijk is. Hij beseft wel dat zij een maatje te groot voor hem is, qua afkomst. Complicaties komen er in de vorm van de arts die probeert het zicht van Mary te herstellen, maar ook verliefd op haar wordt. Bovendien is daar nog Frederick Waldhorn, die Mary herkent als de vrouw waar hij de erfenis van heeft gestolen.