Buffering (2011)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Darren Flaxstone en Christian Martin
met Alex Anthony, Conner Mckenzie en Jessica Matthews

Seb en Aaron hebben teveel geld uitgegeven en moeten dringend hun schulden afbetalen. Aaron denkt een oplossing gevonden te hebben door stiekem hun seksleven online te zetten. Het geld stroomt binnen, maar dan wordt hij door Seb betrapt....

Na 'Shank' en 'Release' had ik zo mijn verwachtingen. Wat (denk ik) een brutale en geile gay sekskomedie had moeten worden, resulteert (wellicht mede door het minimale filmbudget van GBP 30.000) in een onnozele, ongelijkmatige, magere en voorspelbare lichtgewichtfilm, die het van de seks en -posities moet hebben. Uitermate teleurstellend!

Ik had zo mijn twijfels; en voor eenmaal zijn ze volledig uitgekomen. overvoorspelbaar; geen karakters; plat en nagenoeg humorloos.