Apart (2011)

Drama / Mystery

geregisseerd door Aaron Rottinghaus
met Olesya Rulin, Josh Danziger en Bruce McGill

Wanneer een stel geliefden door het lot gedwongen wordt uit elkaar te gaan, is het aan hen om de toekomst te bepalen. Als ze meer en meer verliefd worden op elkaar ervaren ze visioenen van een dodelijke toekomst. De mensen om hen heen zijn gedoemd om te sterven. Binnen enkele dagen worden hun voorgevoelens werkelijkheid als de vrienden om hen heen beginnen te sterven. Als de visioenen sterker worden blijkt dat ze zelf het volgende slachtoffer zijn. Het koppel zal moeten kiezen om bij elkaar te blijven en hun omgeving te kwetsen of voor altijd uit elkaar te gaan.

avatar van K. V.
Dit was een beetje een blind date. 'k had enkel de poster gezien en wist eigenlijk niet wat te verwachten. 'k dacht dat het een romantische film ging zijn, maar dit was niet meteen het geval. Het was eerder een mysterie.
Het verhaal zelf vond 'k een beetje wisselend. De film begon veelbelovend en erg mysterieus, maar halfweg zakt de film toch een beetje in, maar eindigt wel weer goed.
De cast zat ook wel goed en kwam overtuigend over.
'k vond zo goed voor een keertje.