Deadly Sibling Rivalry (2011)

Mystery / Thriller

geregisseerd door Hanelle M. Culpepper
met Charisma Carpenter, Kyle Richards en Christa B. Allen

De eeneiige tweeling Janna en Callie heeft altijd gestreden om de liefde van vader. Na een vreselijk ongeluk tijdens het klimmen overlijdt hun vader en groeit de tweeling verder uit elkaar. Janna trouwt en krijgt een dochter terwijl Callie van de ene naar de andere baan zwerft en verstrikt raakt in illegale bezigheden. Na een bijna fataal ongeluk raakt Janna in een coma. Callie steelt stiekem haar identiteit in een poging een nieuw leven te beginnen en haar zus buiten spel te zetten. Callie gaat niets uit de weg om wraak te nemen op haar zus die ogenschijnlijk altijd een beter leven heeft gehad.