• 11.521 nieuwsartikelen

Genre: Actie / Drama

Oorsprong: Duitsland / Canada

Geregisseerd door: Stuart Gillard

Met onder meer: Randy Quaid, David Gallagher en Jennifer Wigmore

IMDb beoordeling: 5,7 (676)

Gesproken taal: Engels

Plot Kart Racer

"Courage has no speed limit"

Na de dood van zijn moeder besluit de 14-jaar oude Watts Davies om mee te racen in de International Karting Federation Championships (IKF), een belangrijke kart-wedstrijd. Hij hoopt hiermee de relatie met zijn vervreemde vader (die ook ooit IKF-kampioen was) nieuw leven in te blazen.

logo tmdbimage

avatar van Banjo

Banjo

• 1947 berichten

Volgens mij is mario kart leuker!

avatar van Fatal3rr0r

Fatal3rr0r

op de NES 64 ja!

avatar van Latesta

Latesta

De synopsis is te belachelijk voor woorden.

avatar van Villeneuve Jr.

Villeneuve Jr.

te voorspelbaar

avatar van Schuco

Schuco

Ik heb de film gezien en heb er een klein vraagje over, ik zoek namelijk het nummer wat zich afspeelt bij een minuutje of 9 in de film, dus vrij in het begin nadat de vader van Watt Davies zegt: Hoe krijg je een kart nou in het zwembad. Kan iemand mij dat vertellen?

avatar van Doom

Doom

Kart Racer is gewoon een schande voor de kartsport. Het is zo'n machtig mooie, zo niet de mooiste sport, om te doen. Duidelijk te zien dat regisseur Stuart Gillard geen passie heeft voor de autosport. Hij brengt het te kinderlijk in beeld en zorgt voor geen enkele sensatie.

avatar van Sjakie14

Sjakie14

Ik vind dit een mooie film

Heb me er goed mee vermaakt :

avatar van brabusRUS

brabusRUS

Ik heb mij nog redelijk vermaakt met deze cliche film op de zondag middag.

avatar van Robi

Robi

Canadese jeugdfilm over een kartracer. Nog voordat de begin titels zijn afgelopen weet je al dat het een matige en uiterst voorspelbare film gaat worden. Zware kost dus. Je moet dan of volhardend en principieel zijn, dat je de film hoe dan ook uit gaat zitten. Of naïef genoeg zijn om te denken dat het misschien toch nog wel wat gaat worden. Helaas ....