The Rider of Death Valley (1932)

Western

geregisseerd door Albert S. Rogell
met Tom Mix, Lois Wilson en Fred Kohler

Het kost de rancher Tom Rigby alle moeite zijn werknemers er van te weerhouden de woestijn in te rijden, nadat er daar goud is gevonden door Bill Joyce. Joyce viert zijn vondst in de saloon en wanneer hij vertrekt wordt hij in zijn rug geschoten. Rigby laat de plaatselijke (en onbetrouwbare) dokter Larribe komen. Voordat Joyce sterft, vraagt hij de arts om de zus van Joyce in kennis te stellen en geeft de arts de map met daarop de locatie van zijn goudvondst. Larribe gaat akkoord. Rigby wantrouwt Larribe zodanig dat hij de kaart afpakt en hem in drie stukken scheurt. Eén stuk houdt Rigby zelf en de andere twee stukken geeft hij aan Larribe en diens partner Grant.