Unspeakable Acts (1990)

geregisseerd door Linda Otto
met Jill Clayburgh, Brad Davis en Sam Behrens

Een doktersechtpaar Laurie (Jill Clayburgh) en Joseph (Brad Davis) krijgt lucht van een grootschalige zaak van kindermishandeling. Via gesprekken met de slachtoffertjes komen ze op het spoor van een jonge pedagoge wier echtgenoot er al eens van verdacht werd een negenjarig meisje misbruikt te hebben. Hij werd toen vrijgesproken en kreeg zelfs een vergunning om een centrum voor kinderopvang te beginnen.

Meer dan redelijk drama met een thema dat helaas nog steeds actueel is ook een prima cast vooral Jill Clayburgh als Laurie was top verder ook nog met Terence Knox.