Along Came Youth (1930)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Lloyd Corrigan en Norman Z. McLeod
met Charles 'Buddy' Rogers, Frances Dee en Stuart Erwin

Larry Brooks, een jonge Amerikaanse sporter, belandt in Londen en ontmoet daar bij toeval Elinor Farrington, een dochter uit een aristocratisch, maar arm geslacht. De twee worden verliefd en Larry vindt werk als kok in een landhuis van de rijke Zuid-Amerikaan Cortès. Larry ontdekt dat de familie van Elinor vlakbij woont en gaat onaangekondigd op bezoek. Daar aangekomen denkt Lady Prunella - de moeder van Elinor - dat hij een oplichter is en ze stuurt hem weg. Cortès verlaat de streek voor een tijdje en Larry's kookkunsten, voornamelijk bereid door keukenhulpjes, vallen in de smaak bij de vrouw des huizes. Bij zijn terugkomst is de heer des huizes minder gecharmeerd en beschuldigt Larry ervan een bedrieger te zijn.