Coffin (2011)

Misdaad / Horror

geregisseerd door Kipp Tribble en Derik Wingo
met Kevin Sorbo, Bruce Davison en Johnny Alonso

Een gemaskerde vreemdeling onthult aan Jack dat zijn vervreemde vrouw en haar minnaar begraven liggen in een kist onder de grond en dat over 75 minuten de zuurstof opgebruikt zal zijn. Hij moet deelnemen aan een gevaarlijk kat en muisspel, om zijn vrouw en zichzelf te redden.

avatar van jarno1975
Ongegeneerde rip-off van Buried (2010)

Mag de pret niet drukken , lijkt me best aardig.

mauwiewauwie
De film zit zeer slecht in elkaar,leek mij wel een asylum produktie b-acteurs.
Soort van nachtmerrie in je eigen slaap,want in de werkelijkheid zo slecht!
Wordt van alerlei films iets bij elkaar geraapt en tot een zeer slecht verhaal ,tot zeer slechte acteurs,die niets van thriller/misdaad/horror,gevoel hebben bijgedragen(ze denken allemaal boeiend we worden toch wel betaald)
Voorbeeld ondervraging van een buurvrouw door cop( hello sweetheart) andere cop kijkt uit zijn ogen of hij naar de toilet moet(grote boodschap)de hele film door.
Vond het een lachwekende film alleen kon er niet om lachen.
Bleef met een gevoel zitten van hebben ze echt niks beters te doen dan deze bagger produceren,
Wordt tijd dat de ressesie in Amerika nog iets erger wordt gaan ze mischien beter acteren,film's maken.Denk dat ik 95 min van mijn leven heb weggegooit! Snel vergeten!!! 1,5*

Slecht.

Inderdaad nogal slecht gejat van Buried. Om het niet te opzichtig te doen lijken wordt er wat andere crap doorheen gegooid. Daarmee is meteen ook het hele claustrofobische sfeertje om zeep.

Verder weer een soort van spelletje, met een typisch twist einde. Nu viel die twist zelf op zich nog wel mee, maar het after-einde is echt te triest voor woorden. Het hoofdpersonage is sowieso al niemand waar je veel sympathie voor opbrengt, dus waarom hij uiteindelijk z'n gram nog moet halen is mij een raadsel.

Verder visueel pover, het acteerwerk vooral lachwekkend slecht.

Een wat goedkope productie dus die meelift op het magere succesje dat Buried was.

avatar van Halcyon
Toch moedig dat je deze überhaupt nog hebt willen zien .

Ach, soms heb je ook wel leuke clones. Is toch het hele idee achter "genrefilms"?

mauwiewauwie
Ach ja soms kom je ook nog wel eens een juweeltje tegen als je elke film kijkt,dat is voor mij de rede om het b/c segment het voordeel van de twijfel te geven en een film te kijken!
Waneer je alleen top film's kijkt mis je soms de boot en aldoende leert men. Ik kijk bijna elke film waar het verhaal mijn van intreseert. En aangezien mijn intresse heel groot is kijk ik dus veel film's! (Powder)Is voor mij een voorbeeld van een b-juweeltje!

Geen onaardige film, keek lekker weg.
Leuke twist aan het eind.

wat was dit een lachwekkende film.
De film irriteerde me mateloos.
Heb hem met veel moeite afgekeken en vooral die politie agent die probeert badass te zijn irriteerde mij de hele film....

een 0.5 omdat het niet lager kan.

avatar van Thorak
Is dit een 'Asylum' film of niet?
Gejat script, zelfde soort titel en een clubje B-acteurs... klinkt wel heel erg als Asylum...

avatar van Pazmaster
Slecht geacteerd, maar het verhaal valt nog mee. Er zitten zelfs nog wel wat leuke wendingen in het verhaal. 2 sterren

avatar van henkula
Hercules was wel uit die doodskist gekomen. Ook Solo is wel bekend om zijn optredens in dit genre.