Attack of the Herbals (2011)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Horror

geregisseerd door David Ryan Keith
met Calum Booth, Steve Worsley en Claire McCulloch

Jackson McGregor keert terug naar zijn geboorteplaats, het kleine vissersdorpje Lobster Cove. Hier komt Jackson erachter dat de vastgoedmakelaar Bennett Campbell het dorpje overneemt met nieuwe projecten. Kort nadat Jackson is gearriveerd, vindt hij samen met zijn jeugdvriend een mysterieuze en ongeadresseerde krat, dat is aangespoeld op het strand. Het krat bevat een vreemde materie, waarvan echter fijne thee te maken is. Gewapend met deze materie verkopen ze de thee al snel door aan alle dorpelingen, om te kunnen concurreren met Bennet Campbell. Wat zij echter niet door hebben is dat de thee een vreemd effect heeft op de dorpelingen, met dodelijke gevolgen van dien...

Hele slechte dicht. Bizar belabberd acteerwerk, amateuristische editing en amper een verhaallijn. Meer een voorbeeld hoe een film niet hoort te zijn