3 Geezers! (2013)

geregisseerd door Michelle Schumacher
met J.K. Simmons, Tim Allen en Kevin Pollak

Rob Simon is acteur. Hij krijgt een nieuwe rol aangeboden waarbij hij een man op leeftijd moet gaan spelen. Om zich optimaal voor te bereiden op zijn rol besluit hij research te gaan doen. Hij wil aan den lijve gaan ondervinden hoe het moet zijn om een oudere man te zijn...

Ik ben inmiddels twee keer aan de film begonnen en ik kom er niet doorheen. Het is me allemaal te flauw. Misschien verandert mijn smaak wel en kan ik nu niet meer lachen om wat ik voorheen hilarisch vond, ik sluit het niet uit. Maar dit is toch wel het slechtste wat ik in tijden heb gezien.

avatar van alpa
Duurt welgeteld 63 minuten, waar haal je die 81 minuten vandaan?

afschuwelijke flop.
Wie haalt het in zijn kop zo'n film te maken?

avatar van Keane1983
ik heb het vannacht echt niet getroffen met de films!! Eerst Prank en nu dit wan gedrocht.
Vooropgesteld dat het ook misschien komt omdat ik de humor van deze film niet kan waarderen.
Hier en daar zitten er wel wat grappige stukjes in, maar over de grond rollen van het lachen zat er niet in.
Toch moet ik toegeven dat de oudere van dagen toch wel lef hebben gehad om zich zo op te stellen.
Verder stelt het verhaal bar weinig voor en lijkt de speelduur uren te duren.
Soundtrack vond ik persoonlijk ook niet zo heel erg veel voorstellen.
De stijl van het filmen (docu-achtig) kwam in mijn ogen niet goed over door het slechte acteren wat je kreeg voorgeschoteld.
Grappig was wel te zien dan er een tal acteurs in zaten die ook excentriekelingen spelen in andere films (de oude dame van " not another teen movie" kus scene")
Achja, weer een nachtdienst voorbij en wat slechte films op mijn lijstje rijker.
Niet meer dan een 0,5*

avatar van Moviestar1979
3 Geezers! mag gerust een flop worden genoemd, want de humor slaat in grote lijnen nergens op.

J. Kimball is een acteur die een rol krijgt aangeboden waarbij hij een oudere man moet spelen.
Om zich helemaal in te kunnen leven in zijn rol, gaat hij onderzoek doen bij een stelletje bejaarde mafketels.
Niets is wat het lijkt in de wereld van de senioren.

Het idee is leuk, maar er is helaas 1 grote puinhoop van gemaakt.
Met betere grappen had dit in mijn ogen een amusante komedie kunnen worden.
Toch moest ik zo nu en dan lachen met Basil Hoffman.
Hij is vrijwel de enige die de film nog een beetje fleur meegeeft.

1,5 *

avatar van schumacher
Na 20min afgezet zo erg is het, pure tijdverspilling.