Baby Monitor: Sound of Fear (1998)

Thriller

geregisseerd door Walter Klenhard
met Josie Bissett, Jason Beghe en Barbara Tyson

Een man bedriegt zijn vrouw met de babysitter van hun zoon. Na verloop van tijd krijgt de man te horen dat de oppas zwanger is. De vrouw is hier ook van op de hoogte maar dat weet haar echtgenoot niet. Wanneer het echtpaar op een avond naar een feestje gaat, wordt de oppas aangevallen door twee criminelen die zijn ingehuurd door de vrouw om haar te vermoorden.

avatar van Noodless
Al wel voor een B-film en tv-film was dit zeker een aardige film waarbij de hoofdrolspeler verrassend weinig domme dingen doet. En dat vond ik een groot pluspunt. Ook de spanning was voldoende aanwezig tot het einde. Leuk om Josie Bissett nog eens terug te zien in een film. Waar is de tijd van Melrose Place ??? hihi 6,5/10

Aardige film ...
goed verhaal en spanning zat erin, soms wel te voorspellen, maar ook weer niet alles... goede acteurs en voor mij krijgt ie een 3,5*

avatar van Stephaniievm
Waarom 14 stemmen en maar 2 berichten?
Zo ga ik twijfelen of ik 'm wel ga kijken..

avatar van lars-pixar
Redelijk verhaal die later erg rommelig wordt door de fouten die er in zitten verder een prima cast met overtuigend acteer werk (ook van Jeffrey Noah) De spanning in de film stijgt niet echt hoog op maar het vermaak is er zeker aanwezig.

avatar van lars-pixar
Stephaniievm schreef:
Waarom 14 stemmen en maar 2 berichten?
Zo ga ik twijfelen of ik 'm wel ga kijken..

Ik dacht nog dat dit een bioscoop film was maar nu ik deze film op Moviemeter zie ben ik wel erg verbaast.

Dit is zo'n film waarvan je weinig verwacht en die uiteindelijk dan toch uitdraait op een redelijk goede prent.
Het verhaal is boeiend, en de vertolkingen goed.
Ik heb me er niet mee verveeld.

avatar van Shaky
Leuke nonsense film die anderhalf uur vermaakt zonder ook maar ergens goed te worden.