Bud and Lou (1978)

Documentaire / Drama

geregisseerd door Robert C. Thompson
met Harvey Korman, Buddy Hackett en Michele Lee

Bud Abbott en Lou Costello waren een komisch duo dat erg populair was in de jaren '40-'50. Ze maakten geschiedenis met scketches als "Who's on First". Met het boek van Bob Thomas als basis probeert Thompson een schets te maken van het turbulente leven van Abbott & Costello, zowel privé als tijdens hun carrière. Er wordt geen gebruik gemaakt van archiefmateriaal maar sleutelscènes worden nagespeeld door Harvey Korman (Abbott) en Buddy Hackett (Costello).

avatar van Metalfist
Als groot Abbott & Costello fan moet ik hier wel eens aan beginnen maar ik vrees dat het allemaal nogal zwakjes gaat zijn, de commentaar op Imdb is vaak ook wel erg vernietigend.